Stránka 4 z 5

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 15 led 2021, 21:07
od BigBang
Dorazilo mazání :) Ještě vymyslet kudy natáhnout čidlo teploty a může se smele do toho :D

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 18 led 2021, 13:04
od Fernie
Teplotu oleje bych měl taky měřit... :)

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 19 led 2021, 20:46
od BigBang
Taková informace není nikdy na škodu :D Kastlík s budíkem je v autě, ale bude chtít trochu pokunit, aby byl akurátní a natáhnout ty káble, noo :mrgreen:

Kastlík až ho doladím v autě klidně nám k dispozici ve STEPku, kdyby měl někdo zájem ;)

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 20 led 2021, 12:37
od Renee
Jestli ti jde o to kudy prorvat kabel, tak zkus ten samej otvor kterým jde svazek k jednotce... stejně se na tu stranu motoru musíš dostat (pokud máš senzor u filtru na sendviči) tak to rovnou můžeš uklidit.

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 21 led 2021, 23:33
od Krivak
máš už zkušenosti s ravenolem? díky

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 22 led 2021, 20:21
od BigBang
Ravenol jezdím už několik let v koncernových PDčkách (VMO 5w-40) a 1.2TSI EA211 (SSL 0w-40). Do Mazdy půjde prvně. Ve všech případech nemůžu říct křivýho slova. Jmenovitě VMO má PAO (=syntetickej) základovej olej, takže rozhodně dobrý a obecně parametrově není co řešit. Dřív jsem jezdil Millers Oils, ale Ravenol se jim bez problémů vyrovná vlastnostma (pokud neberu MO nano řadu) a stojí „polovinu“ ;)

Renee píše:Jestli ti jde o to kudy prorvat kabel, tak zkus ten samej otvor kterým jde svazek k jednotce... stejně se na tu stranu motoru musíš dostat (pokud máš senzor u filtru na sendviči) tak to rovnou můžeš uklidit.

Zatím půjdu cestou čidla do vany, nicméně cesta je v podstatě stejná. Díky za tip ;)

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 03 bře 2021, 21:18
od BigBang
V neděli proběhlo oživení po zimě. Vytáhl jsem jí teda jenom kolem komína, ale samo bez střechy :D A jó, je na tom ještě špína z loňska :mrgreen:

Mimochodem, přední kotouče (vrtaný Zimmermanny) měly na sobě jen minimum rzi a to mi do garáže na přelomu podzimu a zimy dva měsíce teklo, takže tam sucho rozhodně nebylo :)

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 08 dub 2021, 22:19
od BigBang
Hlava za 50 liber z Anglie. No neber to :D Akorát dopravou utrpěly dva štefty na sání, ohnutej zadní kryt na rozvodech a zlomený hrdlo termostatu. Kdo by to byl čekal, když trčelo do prostoru...

Zatím mám pár poznatků. Solidně zakarbonovaný výfukový ventily, na 6 ventilech z 8 tak milimetrová vrstva, která nešla dolů ani šroubovákem, na sacích karbon měkkej, snadlo seškrábnutelnej, nekterý úplně bez. Spalovací prostor v podstatě bez karbonu, jen kolem sedel ventilů něco málo, kvalita odlitku překvapivě dobrá. Ke kanálům se teprve dostanu.

demontáž započata
IMG_20210405_180238.jpg

IMG_20210408_194236.jpg


ventily ven
IMG_20210408_203814.jpg

IMG_20210408_211158.jpg

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 26 kvě 2022, 21:39
od BigBang
S hlavou sezatím moc nehnulo. Jsem nějakej línej. Ba ne, čekal jsem na brusku. Teď už se jen dokopat něco opravdu dělat :mrgreen: Jinak jsem předpokládal, že mazda stráví většinu času někde u karosáře/v lakovně, ale člověk míní, osud mění. Za týden jedeme do Itálie a z „náhradního“ auta ne a ne vykřesat něco, s čím bych si tam troufl jet. Audi Cabriolet je prostě hezký auto, jen by na to nesměli přestat vyrábět díly. No jo, 30 let stará kára :? A když už byla Mazda povolána, konečně jsem koupil nový koberečky a vyřešil mezeru mezi hlavicí fofrklacku a manžetou. Kravinky, ale potěší :D

Re: Bigovo kanadskej NA (a)sociál

PříspěvekNapsal: 28 kvě 2022, 18:36
od BigBang
Tak připraveno. Snad :mrgreen: Když už dnes nepršelo, tak jsem to umyl, poprvé od loňského léta, a odleštil vodní spot z doby před opravou střechy na garáži. Dovnou jsem na hulváta nahodil vosk, CG Pete's 53. Prokouklo to. Teď už jen dojet a následně vyřešit kovomorku 8-)